Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικο στεφάνι με παζλ!

Μια πολύ όμορφη ιδέα που την έχω κάνει και την λάτρεψα είναι αυτό το στεφάνι!


Είναι πολύ εύκολο να γίνει και είναι μια ωραία κατασκευή και για παιδιά αλλά και για μεγάλους αν διακοσμηθεί διαφορετικά!

Θα χρειαστείτε κομμάτια από παλιά παζλ τα οποία θα βάψετε με τέμπερα σε πράσινο χρώμα. Μόλις στεγνώσουν τα κολλάτε μεταξύ τους έτσι ώστε να σχηματίζουν κύκλο.

Όταν στεγνώσει η κόλλα το στολίζουμε με ό,τι θέλουμε! Εγώ είχα βάλει διάφορα πραγματάκια που είχαν ξεμείνει από χριστουγεννιάτικα στολιδάκια και κάτι αστεράκια που είχα.
Βάζετε και έναν μεγάλο φιόγκο και έτοιμο ένα υπέροχο στεφάνι που θα δώσουν δώρο στην μαμά τους και θα το κρεμάσουν σπίτι τους!




14 σχόλια:

  1. ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΟΥ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΡΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει! Καλό βράδυ Μαρία!

      Διαγραφή
  2. και μένα και μένα .......μου αρέσει το συγκεκριμένο.....τοχω στο πρόγραμμα, μόλις σήμερα χρωματίζαμε παζλ.....τέλειο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Περιμένω να δω και τα δικά σας!

      Διαγραφή
  3. Το εχω σκεφτει πολλες φορες. Απο την μια δεν θελω να χρησιμοποιησω τα παλια κομματια από την αλλη δεν εχω και την ψευδαίσθηση οτι θα καταφέρω να τα ενωσω ποτε και να ξαναφτιαχτει το παζλ. Παντως την θεωρω φοβερή ιδέα που μπορουν ανετα να κάνουν και μικρά παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι για όλες τις ηλικίες και τα παιδιά χαίρονται πολύ να βλέπουν τα στεφάνια τους κρεμασμένα! Μπορείς να πας να πάρεις στα Τζάμπο ένα παζλ φθηνό και έτσι να μην μπαίνεις σε διλήμματα!

      Διαγραφή
  4. ώραία ιδέα Μάρω, μου αρέσουν πολύ οι κατασκευές που γίνονται με ανακυκλώσιμα υλικά είναι μία ευκαιρία να μαθαίνουν και τα παιδιά την έννοια της ανακύκλωσης και εμείς να πειραματιζόμαστε με δίαφορα υλικά....καλή συνέχεια ΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Λία μου! Ειδικά τώρα με την έλλειψη υλικών πρέπει να βάζουμε όλη μας την δημιουργικότητα και να πειραματιζόμαστε με ανακυκλώσιμα υλικά! Και μαζί με εμάς θα μαθαίνουν και τα παιδιά! Φιλιά Λία!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα μου! Να την κάνεις με τον γιο σου, θα του αρέσει πολύ!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το στεφάνι !!! τίποτα δε πάει χαμένο με τέτοιες ωραίες ιδέες!!!! μπράβο Μάρω!!!!! καλή συνέχεια...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο στεφάνι!!!!!!Για να χαλάσω.....κανένα παζλ!!!!!ΧΑ ΧΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή