Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

Μελισσούλες ζουζουνίζουν στα λουλούδια από δαχτυλοτυπώματα!

Μια άκρως ανοιξιάτικη και χαρούμενη κατασκευή φτιαγμένη αποκλειστικά με τα δάχτυλα!

Μικρές μέλισσες που ζουζουνίζουν στα χρωματιστά λουλούδια! Κι όλα αυτά μόνο με τα δάχτυλά τους!



Ξεκινάμε λοιπόν! Θέλουμε χαρτί κανσόν σε μοβ απαλό ή γαλάζιο απαλό.

Με δαχτυλομπογιές σε πράσινο χρώμα κάνουν τα παιδιά με τα δάχτυλά τους γραμμές για χόρτα.
Εδώ μπορείτε αφού κάνουν τα χόρτα να ανακατέψετε το πράσινο με λίγο άσπρο και να κάνουν από πάνω κι άλλα χόρτα για να δώσετε υφή και βάθος.
Μετά βουτώντας τα δάχτυλά τους σε διάφορα χρώματα κάνουν πολύχρωμα λουλουδάκια!



Στην συνέχεια βουτάνε τα δαχτυλά τους σε κίτρινο χρώμα και κάνουν τις μέλισσες, Αφού στεγνώσουν κάνουμε με μαύρο μαρκαδόρο τις ρίγες, τα μάτια και το κεντρί.



Ελπίζω τα παιδάκια σας να το διασκεδάσουν!


17 σχόλια:

  1. τι ωραία δραστηριότητα Μάρω ,χαίρομαι που κάθε φορά που επισκέπτομαι το μπλόγκ σου βρίσκω και κάτι διαφορετικό ,εντέλλει ο χώρος των ιστολογίων είναι καταπληκτικός όλες οι συναδέλφισσες δημιουργούν με τα παιδιά μοναδικά πράγματα..χαίρομαι που είμαι μέλος αυτής της ομάδας..
    Λία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ βρε Λία μου έτσι νιώθω, χαίρομαι που έχω γνωρίσει όλες έσας, τόσα διαφορετικά άτομα από όλα σχεδόν τα μέρη της Ελλάδας και που μιλάμε σε καθημερινή σχεδόν βάση, και βλέπουμε τόσες ιδέες κάθε μερα! Είναι εκπληκτικό αν το σκεφτείς! Φιλιά πολλά Λία μου!

      Διαγραφή
  2. ΓΛΥΚΟΥΛΕΣ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΕΣ! ΜΕ ΕΜΠΝΕΕΙΣ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου Μαρία μου αν σου έδωσα έμπνευση!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πιστεύω κι εγώ βρε Κική μου! Αν τυχόν την κάνεις θέλω να την δω! Ξέρεις εσυ...Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ θα το ευχαριστηθώ όχι μόνο τα παιδιά!!!! Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλεοπάτρα μου εδώ το χάρηκα εγώ που το έκανα μόνη μου φαντάσου εσύ με τα παιδάκια! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία πρόταση Μάρω. Μπράβο που την υλοποίησες για εμάς...Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σήμερα αγόρασα τις πρώτες δαχτυλομπογιές για την 16 μηνών κόρη μου! Ωραία ιδέα αλλά για αργότερα... τώρα θα ζωγραφίσουμε πιο αφηρημένα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μικρη σου θα λατρέψει τις δαχτυλομπογιες! Καλες δημιουργιες Νικη μου!

      Διαγραφή
  7. Those little bees are so sweet! Thanks for sharing your post with us! I hope you join us again (yeah I know it’s a day late… linky issues) at Eco-Kids Tuesday!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή