Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΤΕ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!

Έτυχε μια μέρα όπως χάζευα στο Pinterest να δω υπέροχες ιδέες για παιχνίδια φτιαγμένα από χαρτόκουτα.

Ψάχνοντάς το περισσότερο βρήκα πολλές ιδέες και κάποιες από αυτές τις μοιράζομαι μαζί σας εδώ!
Δεν είναι πολύ δύσκολο να τις φτιάξετε.  Φαντασία να έχετε και όλα γίνονται!

Καλές δημιουργίες!

Chiara Consiglia

The Imagination Tree

Mateo y la luna

The Imagination Tree

Rudy and the Dodo

Celebrate every day with me

Colour me there

Mummy mummy mum

Maro's kindergarten

Maro' s kindergarten

Maro's kindergarten

Strong start

Learn with play at home



20 σχόλια:

  1. Τέλεια παιχνίδια από το τίποτα!
    Μπράβο Μάρω που μας τα έδειξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Είναι όντως πολύ ωραία και μπορούμε να τα φτιάξουμε παρέα με τα παιδιά χωρίς κανένα κόστος! Να μένουμε στο κλίμα της εποχής που δεν επιτρέπει περιττές σπατάλες! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΙΔΕΕΣ! ΚΡΑΤΩ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΡΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω Μαρια μου!! Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ!!! Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΜΑΡΩ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Να τα θυμάσαι και να κάνεις κάποιο Ειρηνούλα μου!

      Διαγραφή
  6. αχ!!! τι μου κάνεις Μάρω.......να τρέχω να μαζεύω πάλι χαρτόκουτα.....και η κόρη μου να φωνάζει:μαμά μας βλέπουν...χαχαχαχα!!!!
    φοβερές κατασκευές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα!!! Σα να βλέπω μπροστα μου την σκηνή Κατερίνα μου! Αξίζει όμως τον κόπο είναι πολύ ωραίες ιδέες!

      Διαγραφή
  7. Έτσι όπως πάμε Μάρω μου μόνο με ανακυκλώσιμα υιλκά θα δουλεύουμε πια..οπότε πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου..Λία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Λία μου! Χαίρομαι που αου άρεσε! Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Very creative ideas! I pinned your post to my Kids' Recycle Crafts Board at http://pinterest.com/debchitwood/kids-recycle-crafts/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much for pinning the post! I'm happy you liked it! I'm coming over to see the board!

      Διαγραφή
  9. Wonderful! The pirate ships ad the castle are my favs! Thanks for sharing this with us at Eco-Kids Tuesday! Hope to see you again today! http://likemamalikedaughter.blogspot.com/2013/02/bunnys-bento-box-eco-kids-tuesday.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΌΜΙΣΗ ΚΑΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Ναφτιάξετε είναι πολύ διασκεδαστικό!!

      Διαγραφή